Režim školky
Provoz mateřské školy zajišťujeme od 6,30 do 16,30 hodin.
Přivádění a vyzvedávání dětí
PŘIVÁDĚNÍ DĚTÍ 6,30 – 8,00
(Pozdější příchod je možný výjimečně do 9:00, a to pouze po předchozí domluvě, např. po návštěvě lékaře, logopeda apod.)
VYZVEDÁVÁNÍ po obědě 12,00 – 12,30
VYZVEDÁVÁNÍ odpoledne 14,30 – 16,30
Prosíme rodiče o dodržování stanovených časů.
1. třída - Koťátka
6,30 - 8,00 scházení dětí, ranní hry dle volby a přání dětí (spontánní, tvořivé, didaktické)
8,00 - 8,30 individuální péče
ranní cvičení
8,30 - 9,00 hygiena, svačina
9,00 - 9,30 řízená činnost (záměrné i spontánní činnosti ve skupinách i individuálně)
9,30 - 11,30 hygiena, pobyt venku, převlékání
11,30 - 12,00 hygiena, oběd
12,00 - 14,00 poslech četby, spánek, odpočinek na lehátku
14,00 - 14,30 hygiena, svačina
14,30 - 16,30 odpolední zájmové činnosti (hry dle zájmu dětí, pokračování cílených
činností)
2. třída - Sovičky
6,30 - 8,00 scházení dětí, ranní hry dle volby a přání dětí
8,00 - 8,30 dopolední činnosti:
ranní hry (spontánní, tvořivé, didaktické)
individuální péče
ranní cvičení
8,30 - 9,00 hygiena, svačina
9,00 - 9,45 řízená činnost (záměrné i spontánní činnosti společné, ve skupinách i
Individuálně)
9,45 - 11,45 hygiena, pobyt venku, převlékání
11,45 - 12,15 hygiena, oběd
12,15 - 14,00 poslech četby, spánek, odpočinek na lehátku, náhradní činnosti
14,00 - 14,30 hygiena, svačina
14,30 - 16,30 odpolední zájmové činnosti (hry dle zájmu dětí, pokračování cílených
činností)
3. třída - Motýlci
6,30 - 8,00 scházení dětí, ranní hry dle volby a přání dětí
8,00 - 8,45 dopolední činnosti:
ranní hry (spontánní, tvořivé, didaktické)
individuální péče
ranní cvičení
8,45 - 9,00 hygiena, svačina
9,00 - 10,00 řízená činnost (záměrné i spontánní činnosti společné a ve skupinách)
10,00 - 12,00 hygiena, pobyt venku, převlékání
12,00 - 12,30 hygiena, oběd
12,30 - 14,00 poslech četby, odpočinek na lehátku, náhradní činnosti
14,00 - 14,30 hygiena, svačina
14,30 - 16,30 odpolední zájmové činnosti (hry dle zájmu dětí, pokračování cílených
činností)
Denní řád je pravidelný, ale natolik flexibilní, že umožňuje organizaci činností dětí v průběhu dne přizpůsobit potřebám a aktuální situaci.